اطلاعاتی در مورد احمد مهرانفر
 
اطلاعات کاربردی
 
 
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 20:55 ::  نويسنده : Amir

 

“احمد مهرانفر” بازیگر نقش “ارسطو” در خصوص مجموعه “پایتخت ۲″ در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل جذابیت “پایتخت ۱″ و استقبال مخاطبان تصمیم به ایفای نقش در سری دوم این مجموعه گرفتم.

وی افزود: قسمتهایی که پخش شده را دیدم و به نظر من از جذابیتهای خوبی برخوردار بود که امیدوارم مردم راضی باشند.

“مهرانفر” در خصوص تیم “پایتخت ۲″ ابراز داشت: تعدد لوکیشن ها به جذابیتها و سختی کار اضافه کرد ولی من همچنان از تیم راضی بودم و کار با “سیروس مقدم” بسیار لذت بخش بود.

بازیگر نقش ارسطو در خصوص تیکه کلام “حساس نشو” گفت: ما روی لهجه مازندرانی خیلی کار کردیم و تیکه کلام “حساس نشو” را از یکی از دوستان خود برداشتم.

این بازیگر با اشاره به تنها اتفاقی که همه تیم را ناراحت کرد تصریح کرد: تصادف تیم پشت صحنه و قطع عضو یکی از بچه‌ها و به کما رفتن دوست دیگرمان در پشت صحنه، همه ما را افسرده کرد.

مهرانفر خاطرنشان کرد: همه تلاش ما بر این بود که مخاطبان با تماشای “پایتخت ۲″ در نوروز لحظات شاد و فرخ بخشی را داشته باشند.

بازیگر نقش “ارسطو” افزود: از مردم و مسئولان می‌خواهم که برای بچه هایی که دچار حادثه شدند دعا کنند.





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 356961
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2